Czytelnicze Nawyki TAG


Hejka ! Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym tagiem na moim blogu. Nikt mnie do niego nie nominował, ale sama postanowiłam go zrobić gdyż chcę żeby na tym blogu pojawiały się też inne posty niż recenzje, podsumowania miesiąca itd. Także zapraszam do czytania 😁


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania ? 
Tak. Najczęściej czytam u mnie w pokoju na łóżku, a czasem pokładam sobie poduszkę i czytam na ziemi oparta o szafę.
            2.W trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?
Zawsze jak czytam staram się mieć zakładkę pod ręką, lecz gdy się zdarzy że jej nie ma to zaznaczam stronę tym co pierwsze wpadnie mi w rękę.
3. Kończysz czytać książkę na przypadkowej stronie czy na końcu rozdziału lub podrozdziału?
Zazwyczaj staram się dojść do końca rozdziału, ale gdy na przykład jestem już za bardzo zmęczona by czytać albo się spieszę bo muszę wychodzić a do końca rozdziału jeszcze daleko to staram się dojść do końca akapitu. 
4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania ?
Zwykle piję herbatę albo kawę, praktycznie nigdy nie jem w trakcie czytania bo zazwyczaj mam takie szczęście że ubrudzę książkę.
5. Czy jesteś wielozadaniowa, to znaczy czy potrafisz robić inne rzeczy podczas czytania?
Nie, nie potrafię zwykle wtedy szybko się rozpraszam i nie skupiam na lekturze.
6. Czytasz jedną książkę czy kilka naraz ?
Zazwyczaj jedną, bo lubię skończyć jedną historię i przejść do drugiej a nie dzielić je równocześnie.
7. Czytasz w domu czy gdziekolwiek ? 
Czytam wszędzie gdzie można, w szkole, na przystanku, w autobusie, u lekarza itp.
8. Czytasz naprzód poznając zakończenie, pomijasz jakieś fragmenty w książce?
Raczej nie, wolę żeby zakończenie zaskoczyło mnie tak jak powinno, chociaż czasem gdy sprawdzam ile książka ma stron zdarza mi się przeczytać ostatnie zdanie, zwykle wtedy szybko nadrabiam żeby wiedzieć dlaczego tak się skończyło.
9.Czytasz na głos czy w myślach ? 
W myślach.
10. Czy zaginasz grzbiety książkom ?
Nie celowo, ale jednak czasem zdarzy się lecz jakoś nie przeszkadza mi to.



A jakie są wasze czytelnicze nawyki ? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)
Pozdrawiam!
 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ciekawe odpowiedzi :) Ja też wolę skończyć jedną książkę zanim zacznę kolejną, ale czasem, choć rzadko, zdarza mi się czytać dwie naraz :)
    Pozdrawiam :)
    http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń