Czytelnicze Podsumowanie Wakacji


Hejka! Wakacje minęły, oficjalnie rozpoczęliśmy nowy rok szkolny więc czas na podsumowanie tego co przeczytałam w wakacje. Przez te dwa miesiące udało mi się przeczytać 24 książki, obejrzałam też trochę filmów i seriali co według mnie jest dość dobrym wynikiem.


                                                                CO PRZECZYTAŁAM PODCZAS WAKACJI :


                                                                                                 CO OGLĄDAŁAM ?
                                                        

Tak więc to były książki które przeczytałam oraz filmy i seriale które obejrzałam w te wakacje.
Pochwalcie się w komentarzu ile wam udało się przeczytać książek albo jakie ciekawe filmy obejrzeliście😅
Pozdrawiam !


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Wow, bardzo dużo książek przeczytałaś! Widzę tez dwa znane mi tytuły :) Super :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś nie mogę się zmusić do przeczytania "Czasu żniw" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku :)
    Crescendo i Czas zniw kocham :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/09/55-recenzja-sexy-bastard-hard-eve-jagger.html

    OdpowiedzUsuń