TOP 5 moich ulubionych seriali #1

                                      Hejka!
   Dzisiaj zapraszam was na post nie związany z tematyką książek a z jak można się domyślić po tytule  tematyką seriali. Postanowiłam taki post napisać z racji tego że nałogowo oglądam seriale ( całkiem dużo nawet) . Oczywiście mam więcej niż 5 ulubionych seriali ale, w tym poście postanowiłam wam opisać pierwszą piątkę a w następnych napiszę o innych 😄.

Pierwszym serialem który oglądam jest The Vampire Diares czyli Pamiętniki Wampirów.
Serial opowiada o nieśmiertelnych braciach Salvatore Stefanie i Damonie którzy po ponad 150 latach wracają do rodzinnego miasteczka Mystic Falls. Oboje z początku próbują ukryć to kim są, lecz sprawa komplikuje się gdy obaj zakochują się w  Elenie dziewczynie która wygląda tak jak wampirzyca która ich przemieniła. Postanowiłam dać ten serial na pierwszym miejscu ze względu na mój sentyment do niego, bo to właśnie przez Pamiętniki Wampirów rozpoczęło się moje nałogowe oglądanie seriali.
 

Następnym serialem jest Teen Wolf czyli Nastoletni Wilkołak. Serial opowiada o nastolatku imieniem Scott McCall który  po ugryzieniu przez wilkołaka odkrywa że zyskał nadnaturalne zdolności. Lecz nie wszystko wygląda tak kolorowo  Scott  musi uważać żeby nikt się nie dowiedział kim jest, a także walczyć z niebezpieczeństwami które czyhają na niego i jego przyjaciół. Pierwszy raz obejrzałam ten serial 2 lata temu w wakacje. To co mi się spodobało w tym serialu najbardziej to właśnie nie te wątki fantastyczne (choć one też mi się podobały) ale to że w serialu jest dużo humoru i jest wiele scen w których po prostu nie umiałam powstrzymać się od śmiechu. Czasami puszczam sobie filmiki z youtube z poszczególnych scen żeby znów się pośmiać 😅.

 Kolejnym moim ulubieńcem jest The Flash serial opowiada o młodym śledczym Barrym Allenie który w wyniku wybuchu akceleratora cząsteczek, zostaje porażony piorunem i zapada w śpiączkę. Po dziewięciu miesiącach budzi i okazuje się że posiada niesamowite zdolności a mianowicie posiada niesamowitą szybkość, którą wykorzystuję chroniąc swoje miasto Central City przez różnymi niebezpieczeństwami. Pierwszy raz usłyszałam o tym serialu  w reklamie telewizyjnej na TvPuls bo wtedy ten serial akurat tam leciał, po obejrzeniu reklamy stwierdziłam: to będzie coś dobrego. I nie zawiodłam się serial spodobał mi się od pierwszego odcinka, i przez wszystkie 3 sezony które do tej pory wyszły ani razu nie wyczułam ani odrobiny nudy oglądając go. Wszystkie odcinki oglądałam z największą przyjemnością. 


Przedostatnim serialem jest Pretty Little Liars czyli Słodkie Kłamstewka. Serial opowiada o grupie przyjaciółek mieszkających w miasteczku Rosewood. Po roku gdy jedna  nich zniknęła w niewyjaśnionych okolicznościach, dziewczyny zaczyna prześladować tajemniczy A. Powiem tak na początku ten serial wydawał mi się dziwny, w sumie do dziś nie wiem dlaczego. Ale potem totalnie zakochałam się w tym serialu wiele razy zakładam kto może być tym tajemniczym A, ale moje założenia zawsze okazały się mylne. Teraz niecierpliwością czekam na finał serialu bo jestem bardzo ciekawa jak to wszystko się skończy.

Ostatnim serialem jest Reign czyli Nastoletnia Maria Stuart z tym serialem jeszcze nie jestem na bieżąco bo aktualnie jestem pod koniec 3 sezonu, ale postanowiłam go tu opisać bo jestem oczarowana tym serialem. Serial opowiada o Marii Stuart Królowej Szkocji, która przybywa do Francji by poślubić syna króla i jej życiu na francuskim dworze, które wcale nie wygląda tak kolorowo jak myślała. A zamek skrywa wiele tajemnic. 
   


Więc to były 5 moich ulubionych seriali, w komentarza możecie napisać swoje ulubione seriale z chęcią poczytam! 
Pozdrawiam!
    


 

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Oglądałam wszystkie oprócz Nastoletniego Wilkołaka i The Flasz. W moim przypadku wyszło tak,że z każdym z nim na razie skończyłam. Jednak mam w planach dokończyć Marie (Megan Follows jest najlepsza!) i zastanawiam się nad wampirami. Pll niestety nie mam zamiaru kończyć bo co sezon to większa patologia. A szkoda bo miał potencjał. Póki co w moim top znajdują się między innymi Wikingowie, Gra o tron i Mr. Robot.
    Pozdrawiam!
    http://recenzje-zwyklej-czytelniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ja też lubię Grę o tron :) a Mr.Robot mam w planach obejrzeć niedługo
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wampiry i kłamstewka uwielbiałam, ale za dużo było dla mnie tego wszystkiego. Za to Twoja ostatnia propozycja mocno do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz obejrzeć Reign nie zawiedziesz się :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Z pięciu, które wymieniłaś znam jedynie PLL, które śledzę od dłuższego czasu. Niestety, moim zdaniem przeciągnięcie serii do siedmiu sezonów było lekkim przegięciem, zwłaszcza, że ostatnie odcinki nie są warte uwagi. Nie wnoszą nic nowego, a wręcz sprawiają wrażenie naciąganych i nakręconych na siłę.. Ze swojej strony polecam Ci Wikinków, Grę o Tron, White Collar i Gilmore Girls ;)
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grę o tron oglądam i uwielbiam a Gilmorki zaczęłam ale jakoś przestałam oglądać choć bardzo spodobał mi się ten serial, muszę koniecznie niedługo to nadrobić :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Możesz się ze mnie śmiać, ale żadnego z nich nie oglądałem haha. Ogólnie za serialami nie przepadam. Skończyłem pierwszy sezon Scream Queens, zamierzam kontynuować ten serial, ale dopiero w wakacje. Doszedłem również do połowy Gilmorek, ale jednak stwierdziłem, że ten serial będę oglądać na jesień i zimę chociaż może się to zmienić, ponieważ ostatnio coraz więcej o nim myślę i mnie do niego mega ciągnie :D

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Scream Queens to obejrzałam pierwszy odcinek drugiego sezonu i potem przestałam, chyba nie chciało mi się na odcinki czekać :D ale muszę to nadrobić :)
      Pozdrawiam!

      Usuń